BLANES

16 Gen

resized_blanes-019Aquet diumenge, 15 de gener, podem dir, que en lloc de caminades han estat passejades . Bona part de la ruta, hem trepitjat asfalts. Una ruta per carres i carreteres. Un recorregut  recomanat per la oficina de Turisme.( Segurament per fer-la amb cotxe)

En tot, a banda d’un gran cansament, varem gaudir de mols llocs interessants, i unes vistes precioses.

Sortim de  Sa Palomera , hi pugem, però hi fa fred i molt de vent. La gran roca, símbol  de on comença la Costa Brava.  Per les festes de Santa Anna i Sant Joaquim hi fan els focs d’artificis.

Desprès d’una  llarga carretera, varem anar a parar al coll del Portell, una mica més de pujada i a  l’ermita de Santa Bàrbara( tot ben asfaltat), per cert,  pel camí  ens vam creuar amb una cursa d’atletes. Després de descansar tornem a la carretera, i ens enfilem  de nou. Aquí un bon camí de muntanya un GR!,  fins al castell de Sant Joan i l’ermita de Sant Jordi.

La ruta és circular. Baixem de dret fins a la cala Sant Francesc. A Blanes, no hi ha camí de ronda, queda molt aviat tallada per roques, així que tornem al nostre asfalts  després de passar per  l’ermita de Sant Francesc. El carrer també ens  duu davant de l’entrada del Jardí Botànic Mar i Murtra. Molt recomanable .

Una resposta to “BLANES”

1. marticadcarles gener 22, 2012 a 6:49 pm #

joana: estic maravellat del teu blog i dels resums de les excursions,per lo que veig surts cada cap de setmana,jo en el meu blog sols penjo fotos de les excursions i els recorreguts sense detalls