PUIG DE LES TRES CREUS

14 oct

resized_puig_tres_creus-027

Per l”entorn de Sant Joan de les Abadesses, és per passejar-hi. La muntanya de Sant Antoni, i  les 15 rutes  recomanades per l’oficina de turisme, de dificultats  baixa i mitjana, les trobo com un llarg passeig.
Avui, hem fet l’itinerari del Puig de les tres Creus, molt fàcil de fer i massa curta. Però al passar pel  collet de les masies de les LLances,  en un petit  hort em vist una  esplèndida carbassa, que segurament diumenge vinent la vendran la Fira, i  l’ amo, que a les hores  venia de caçar bolets,  ens ha suggerit fer la ruta més llarga. En direcció a la masia de Can Jombi,  pujar fins el collet del vent deixà la pista asfaltada i agafà el trencall de la dreta, fin arribar a casa ermita de la Serbera, Troben un camí a la dreta que no agafem i unes tanques, creuem en mig del prat. Més endavant desemboquem en un bosc, el travessem, un  caminet herbós  segueix a l’esquerra i passa per l’Oliba, però agafem l’opció de la dreta per un antic camí fins arribar a la masia Planvidrós, que comunica de nou amb la ruta de Puig de les Tres Creus.